Muswellbrook

21 juni 2015 - Muswellbrook, Australië

Ebor koffieEbor koffie1Het is vaderdag maar dat heeft niemand nog in de gaten. Oom Hans niet omdat vaderdag in Australië pas in september is. Later op de dag komen er nog wel wat felicitaties voor de papa's. We hebben gisteren alleen maar op de motorway gereden en dat was niet spectaculair. Alleen maar suikerriet. We gaan vandaag een stuk door het binnenland.
Dat is wel +/- 200 km om, maar zo zien we weer een heel ander stuk Australië.
In een dorp van misschien 5 huizen een kopje koffie wezen drinken.
Dan weer op weg. We rijden een behoorlijk stuk vandaag omdat we niet alleen omrijden maar ook dichter bij Sydney moeten komen.
Het plan was om in Singleton te komen. We zijn echter 50 km daarvoor in Muswellbrook gestopt. Ook meteen het eerste motel weer goed. Deze keer de 'Red Cedar Motel'.
Het is nog vroeg dus voor het eten eerst even een bezoekje aan de pub.
Dat zijn ze hier niet gewend op zondag avond. We zijn de enige gasten.
Ook de restaurants zijn dun gezaaid en de eerste die we tegenkomen is een Chinees.
Iedereen neemt Chow Mein. Dat zijn gefrituurde nudels met kip, rund of varken naar keuze. ERG LEKKER.

Nu zit ik voor de kamer dit verslagje van vandaag te schrijven. Het wordt toch wel koud. Het is winter en we zitten niet meer aan de Gold Coast.

Het is pas 20:30 dus nog wat vroeg om te slapen. Ik ga nog maar een aflevering van 'Zwarte tulp' kijken.

Morgen nog een stukje van 250 km.