Shopping

25 juni 2015

Vandaag moesten we er op uit om enkele kadootjes te kopen voor thuis. Dat is maar gedeeltelijk gelukt. Eerst zijn we naar een elctronics store gegaan (Binglee) en hebben een nieuwe DVD speler gekocht. Ook zij we naar een Zwembad winkel geweest die ook Uggs verkoopt om zijn winter sales een beetje op peil te houden. helaas konden we nog niet beslissen. We zijn ook naar de buren van Alison's werk geweest omdat dat een groothandel in Australische Souvenirs is. Daar hebben we wel een en ander gevonden. Daarna zijn we via Dick Smith ( BCC ) naar een grote mall gereden waar ook Alison's schoonzoon, Charlie een kapperszaak heeft. Charlie heeft ons in een banketbakkerij Bakery in the Mall 2neergezet waar we heerlijke koffie hebben gedronken met een lekker gebakje erbij. Toen we daar klaar waren zijn we bij Charlie's kapperzaak langs geweest en John en ik moesten plaats nemen voor een touch up. We zijn dus even geknipt en ik kreeg zelfs nog een doosje wax mee. Haha! daarna nam Charlie ons mee voor lunch. Toen ik een foto van zijn zaakCharlie's barber shop nam, kwam er even later beveiliging langs die zei dat ik geen foto's mocht maken. Ze dachten dat ik wellicht aan het verkennen was voor een aanslag. Toen we uitgelegd hadden waarom, was het goed. Wel een klein beetje raar, want het stond nergens.

Na de lunch (fish and chips and salade) zijn we het winkelcentrum doorgegaan. Paul ging een tukkie doen in de auto. ( haha, dat zou ik kunnen zijn) We hebben helaas niet alles kunnen vinden, dus we zijn op het vliegveld aangewezen.

Nu zitten we thuis op de nieuw aangeschafte regiovrije DVD speler ($33) naar "Nederland van Boven" te kijken met een biertje erbij. Hij speelt nu wel.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Suze frank:
    26 juni 2015
    Ja er is een tijdvan komen en gaan.Maarvolgens ons hebben jullie de reis van je leven gehad
    wij wensen jullie een goeie en veilige thuis reis
    gr.Suze Frank