Laatste dag in Leonay

26 juni 2015 - Leonay, Australië

De dag begonnen met een stevig ontbijt: hamm, eggs, mushrooms en beans. Zo! Die staat! Vandaag kwamen neef Peter en nicht Diana vanuit New Zealand naar Sidney om ons te ontmoeten. Toch een vlucht van 3 uur dus dat vonden we wel heel erg leuk. We moesten beloven dat als we weer deze kant opkomen we ook naar New Zealand zullen komen. Dat lijkt me erg leuk!

We hebben foto's van elkaar bekeken en vastgesteld dat Peter 30 jaar geleden bij Pap en Mam gelogeerd heeft en dat oe 29 jaar geleden nog even uit Dartford naar Nederland is gekomen om gedag te zeggen en daarna via Engeland weer naar huis is vertrokken. Hij is inmiddels ook alweer 22 jaar getrouwd en kent zijn vrouw al 29 jaar. We proberen de familie in kaart te brengen, maar dat valt allemaal nog niet mee. Hij is best groot aan deze kant van de wereld. Maar dat zullen ze van ons ook wel denken.

Diana was in 2011 bij ons. Ook alweer 4 jaar geleden. Zij volgt ons trouw op Facebook.Diana en Pap

Om een uur of 4 opperde ik dat het misschien wel leuk zou zijn om nog een keer te proberen kangeroes te spotten. We zijn dus weer naar het "park with no kangerous"  gegaan en ja hoor, we hebben er een gezien. Die werd echter verjaagd door een mountainbiker en daarna was het over. We hebben wel nog wat andere beesten gezien, waaronder een jong eendengezin (midden in de winter) en een kukkaburra van heel dichtbij. Ook waren er honderden cockatoes.

Toen we weer thuis waren zijn we naar het club gebouw van de Pathers Black PanthersAfscheids dinergegaan. Dit is de locale FC en die hebben dus een club gebouw waar allemaal bars, restaurants en gokkasten zijn en het was waanzinnig druk. We hebben een lekkere biefstuk gegeten en thuis nog een drankje genomen. Het is nu twaalf uur en ik ga naar bed. Morgen een lange reis! We hebben in ieder geval genoten van alle gastvrijheid en we hopen dat we het in Nederland ook nog eens kunnen bieden!

1. Trudy voorhaar hilversum:
    27 juni 2015
    ik wens jullie een goede terugvlucht(en) en tot gauw in nederland. gr Trudy