Blue mountains, Leonay

22 juni 2015 - Leonay, Australië

Na een reis van drie dagen zijn we eindelijk in Leonay aangekomen. Om 12.00 waren we er, en na koffie gedronken te hebben was Alison ook thuis en toen zijn we met de auto naar de bergen gereden. Eerst zijn naar we het Olympische roeipark Roeibaan Sydney Olympicsgereden waar Michiel in 2000 de tweede plaats haalde met de heren 4. We hebben de oudste pub Oldest PubAlison & covan Australie bezocht in Richmond en uiteraard wat gebruikt en toen zijn we verder gereden naar een mooi uitzicht punt dat over de vallei uitkeek. Eigenlijk zouden we ook nog kangeroes gaan spotten, maar de auto rook enigszins naar rubber en Paul dorst niet verder te gaan. Via een hele oude brug die deel uitmaakt van de eerste weg over de Blue Mountains zijn we weer naar huis gereden. De auto heeft Alison geruild met haar dochter Julie omdat daar 7 mensen in passen. Uiteindelijk denken we dat er niets aan de hand is met de auto, maar dat ie een beetje hard heeft moeten werken. Thuisgekomen hebben we Paul's zelf gebrouwen bier geproefd. Erg lekker en goed van smaak. Het leek wat op Kilkenny, het Ierse bier wat je in Nederland ook wel kunt kopen. Alison had Lasagne Dinergemaakt en met een goed glas wijn erbij, hebben we heerlijk gegeten. Na het eten zouden we de DVD gaan kijken over Nederland van Boven die we als kadootje hadden meegenomen en toen bleek hij niet te kijken omdat de waarschijnlijk de regio verkeerd is. Tuurlijk! Dat gaan we oplossen, maar dat doen we ws thuis. Nu lekker slapen. We slapen allemaal in Alison's huis. Pap heeft een eigen kamer en Oom Hans ook en John en ik hebben ook een kamer. Het zal wel weer lukken na een lange dag.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ben:
    22 juni 2015
    Het klinkt afgezaagd maar daar ben ik 15 jaar geleden ook geweest. Je ziet een blauwe gloed vanwege de eucalyptus bomen
    prachtig uitzicht.......
    je kunt met een lift en trap naar beneden!!! Geniet van de reis.